آ

  • آگاهی از برند تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]

  • آموزش و پرورش رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]

ا

  • ابعاد کیفیت خدمات مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاه‌های سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]

  • اتحاد استراتژیک شناسایی اتحاد‌های استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استان‌های شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]

  • اثرات اقتصادی گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]

  • اثربخشی ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]

  • اثربخشی سازمانی پیش بینی اثربخشی سازمانی بر‌اساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]

  • اجرای استراتژی شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]

  • ادارات تربیت بدنی ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]

  • ادارات ورزش و جوانان پیش بینی اثربخشی سازمانی بر‌اساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]

  • ایران بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]

  • ایران الگویابی توسعۀ ورزش‌های بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]

  • ایران توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]

  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیت‌بدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]

  • ارزیابی عملکرد شاخص‌های ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه‌ای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]

  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]

  • ارزش ویژۀ برند مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]

  • استاندارد ایزو 9000 مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]

  • استاندارد‌سازی استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]

  • استا‌ن‌های شمالی شناسایی اتحاد‌های استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استان‌های شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]

  • استخر بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]

  • استراتژی مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

  • استراتژی تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]

  • استعدادیابی ورزشی تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]

  • اصفهان بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]

  • اعضای هیات علمی ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیت‌بدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]

  • الگو تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]

  • الگو الگویابی توسعۀ ورزش‌های بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]

  • امکان‌سنجی بررسی امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در اداره‌های تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]

  • انجمن علمی تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]

  • انجمن علمی مدیریت ورزشی تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]

  • انسجام تیمی ارتباط بین سبک‌ رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]

  • انگیزه پیشرفت مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]

  • انگیزه موفقیت طلبی ارتباط بین سبک‌ رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]

  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی موانع فنی‌ـ‌ سازمانی کاربرد IT در سازمان‌های ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]

ب

  • بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]

  • بازاریابی ورزشی ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]

  • بازاریابی ورزشی حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]

  • بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیت‌بدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]

  • بازی های آسیایی مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]

  • بازیهای المپیک ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]

  • بازیهای المپیک شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]

  • بازی‌های المییک تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]

  • بازی‌های قاره ای مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]

  • باشگاه فوتبال تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]

  • باشگاه‌های فوتبال شناسایی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]

  • باشگاههای موفق بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]

  • باشگاه ورزشی مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]

  • بی‌انگیزگی تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]

  • باورها رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]

  • باورهای شکل دهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالی مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]

  • برنامه درسی ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]

  • برنامه ریزی و هدف گذاری رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت در‌برابر تغییر در مسئولین تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]

  • برنامه های استراتژیک شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]

  • بهره وری رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]

پ

  • پرخاشگری بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز در‌خصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]

  • پرسش‌نامه استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]

  • پژوهشگاه تربیت‌بدنی نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان‌ [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]

  • پست مربیگری‌ تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی بر‌اساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]

ت

  • تاپسیس فازی ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]

  • تبلیغات تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]

  • تبلیغات دهان به دهان تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]

  • تحلیل سلسله مراتبی فازی ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]

  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایه‌های سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]

  • تحلیل عاملی تاییدی و اکتشافی تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]

  • تداعی برند تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]

  • تربیتبدنی رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]

  • تربیت‌بدنی بررسی امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در اداره‌های تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]

  • تربیت‌بدنی ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]

  • تربیت‌معلم ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]

  • ترویج تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]

  • تصاویر ورزشی پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]

  • تصمیم‌گیری اخلاقی تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی بر‌اساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]

  • تصمیم گیری و حل مسئله رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت در‌برابر تغییر در مسئولین تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]

  • تعامل پویای مشاغل و محیط شناسایی مؤلفه‌ها و طراحی مدل جانشین‌پروری در فدراسیون‏های منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]

  • تعهد سازمانی‌ بررسی ارتباط بین توانمند‌سازی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]

  • تعهد ورزشی تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]

  • تماشاگران مقایسۀ مؤلفه‌های رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]

  • تمایل فعال به جانشین‌پروری شناسایی مؤلفه‌ها و طراحی مدل جانشین‌پروری در فدراسیون‏های منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]

  • تیم ملی طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]

  • تهدید مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

  • توانمندی روان شناختی رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]

  • توانمندسازی بررسی ارتباط بین توانمند‌سازی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]

  • توانمندسازی شناختی بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]

  • توانمند‌سازی کارآفرینی اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]

  • توانمندی‌های راهبردی شناسایی مؤلفه‌ها و طراحی مدل جانشین‌پروری در فدراسیون‏های منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]

  • توجه به ارتباطات شناسایی مؤلفه‌ها و طراحی مدل جانشین‌پروری در فدراسیون‏های منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]

  • توسعه الگویابی توسعۀ ورزش‌های بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]

  • توسعه محصول جدید عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]

  • توسعۀ کارآفرینی بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]

ج

  • جاذبۀ تبلیغی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]

  • جامعه‌پذیری تبیین نقش عوامل جامعه‌پذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]

  • جامعه‌پذیری سازمانی‌ رابطۀ هوش عاطفی با جامعه‌پذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]

  • جانشین‌پروری شناسایی مؤلفه‌ها و طراحی مدل جانشین‌پروری در فدراسیون‏های منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]

  • جوانان شهر اصفهان تبیین نقش عوامل جامعه‌پذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]

  • جو انگیزشی تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]

  • جو انگیزشی تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]

  • جوسازمانی بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل‌کنندۀ متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]

  • جو سازمانی رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]

چ

  • چابکی سازمانی رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]

  • چابکی سازمانی کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکت‌های تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]

  • چالش های مدیریت چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]

  • چشم انداز چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]

ح

  • حمایت مالی حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]

  • حمایت مالی ورزشی حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]

  • حوزه های بکارگیری داوطلب حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]

خ

  • خدمات ورزشی تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]

  • خدمات ورزشی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]

  • خصوصی مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاه‌های سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]

  • خصوصی سازی رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]

  • خطر مالی ـ زمانی ادراک‌شده ارتباط خطر ادراک‌شدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]

  • خوزستان بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز در‌خصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]

د

  • دانش سازمانی ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]

  • داوران فوتبال رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]

  • داور فوتبال توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]

  • داوطلب حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]

  • داوطلب ورزشی تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]

  • دختران نوجوان ورزشکار تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]

  • دستیابی به هدف تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]

  • دوچرخه سواری بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]

  • دولتی مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاه‌های سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]

ر

  • رده های سنی پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]

  • رسانۀ ورزشی نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]

  • رشته های ورزشی پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]

  • رضایت شغلی رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]

  • رضایت شغلی استاندارد‌سازی پرسش‌نامۀرضایت شغلی وود در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]

  • رضایت‌مندی نیازهای پایه تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]

  • رفتار اخلاقی تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]

  • رفتار شهروندی مقایسۀ مؤلفه‌های رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]

  • رفتار شهروندی ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]

  • رفتار شهروندی نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل‌کنندۀ متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]

  • رفتار مصرف‌کنندۀ ورزشی ارتباط خطر ادراک‌شدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]

  • رفتارهای شهروندی سازمانی ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیت‌بدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]

  • رفتار هوش فرهنگی ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]

  • رقبای آسیایی ایران در ورزش ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]

  • رهبری تحولگرا تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]

  • رهبری عدم مداخله تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]

  • رهبری عملگرا تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]

  • روانشناسی ورزشی مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]

  • روحیات کارآفرینانه اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]

  • رویداد های ورزشی گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]

  • رویداد ورزشی مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاه‌های سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]

  • روزنامه های سراسری پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]

  • روزنامۀ ورزشی‌ استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]

  • رؤسای هیات ورزشی رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]

  • روش دلفی شناسایی معیارهای حرفه‌ای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]

ز

  • زیبایی شناختی بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]

س

  • سابقۀ مربیگری تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی بر‌اساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]

  • ساختار سازمانی ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]

  • سازمان بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]

  • سازمان یادگیرنده ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]

  • سازمان چابک نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان‌ [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]

  • سازمان کارآفرین اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]

  • سازمان های ورزشی اولویت‌بندی موانع فنی‌ـ‌ سازمانی کاربرد IT در سازمان‌های ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]

  • سازمان‌های ورزشی رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن‌ بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]

  • سازمان‌های ورزشی ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]

  • سازمان‌های ورزشی ارتباط بین فن‌آوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]

  • سازمان ورزش بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل‌کنندۀ متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]

  • سبک رهبری رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]

  • سبک رهبری ارتباط بین سبک‌ رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]

  • سرمایه اجتماعی ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]

  • سرمایه رابطه ایی ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]

  • سرمایه ساختاری ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]

  • سرمایۀ سازمانی تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایه‌های سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]

  • سرمربی والیبال شاخص‌های ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه‌ای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]

  • سیستم های پیچیده بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]

  • سلامت‌روان رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]

  • سلامت سازمانی بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]

  • سوارکاری مقایسۀ مؤلفه‌های رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]

ش

  • شاخص‌های مربیگری طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]

  • شایستگی‌های ‌شغلی بررسی شایستگی‌های شغلی مدیران‌ باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]

  • شرایط احراز مسئولیت رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]

  • شرکت‌های تولیدی کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکت‌های تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]

  • شهرآورد ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]

  • شهرآورد نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]

  • شهر تهران رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]

  • شهرداری تهران بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل‌کنندۀ متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]

ص

  • صنعت پوشاک ورزشی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]

ض

  • ضعف مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

ع

  • عادات خلاقیت بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]

  • عدالت سازمانی ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیت‌بدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]

  • عدم اثربخشی اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]

  • عزت نفس مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]

  • عملکرد ورزشی عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]

  • عملکرد ورزش ایران ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]

  • عوامل اقتصادی ـ اجتماعی عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]

  • عوامل انگیزاننده تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]

  • عوامل حیاتی موفقیت عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]

  • عوامل محیطی بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]

ف

  • فدراسیون‌های ورزشی اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]

  • فدراسیون‌های ورزشی تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایه‌های سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]

  • فدراسیون ورزشی استاندارد‌سازی پرسش‌نامۀرضایت شغلی وود در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]

  • فرصت مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

  • فرهنگ سازمانی رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن‌ بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]

  • فناوری اطلاعات اولویت‌بندی موانع فنی‌ـ‌ سازمانی کاربرد IT در سازمان‌های ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]

  • فناوری اطلاعات ارتباط بین فن‌آوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]

  • فوتبال مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]

  • فوتبال تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]

  • فوتبال نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]

  • فوتبال بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]

  • فوتبال ایران طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]

ق

  • قابلیت‌های یادگیری سازمانی نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان‌ [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]

  • قراردادهای روان‌شناختی ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیت‌بدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]

  • قصد آینده تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]

  • قوت مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

ک

  • کارآفرینی ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]

  • کارآفرینی سازمانی تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]

  • کارآفرینی سازمانی رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]

  • کارشناس استاندارد‌سازی پرسش‌نامۀرضایت شغلی وود در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]

  • کارشناسان رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]

  • کارشناسان تربیت‌بدنی رابطۀ هوش عاطفی با جامعه‌پذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]

  • کارکنان بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]

  • کارکنان اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]

  • کار گروهی‌ رابطۀ هوش عاطفی با جامعه‌پذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]

  • کسب مزیت رقابتی کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکت‌های تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]

  • کشتی ایران تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]

  • کشتی آزاد و فرنگی تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]

  • کیفیت تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]

  • کیفیت ادراک شده تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]

  • کیفیت خدمات ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]

  • کیفیت خدمات بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]

  • کیفیت زندگی کاری ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]

  • کنترل بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]

  • کنترل و نظارت رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت در‌برابر تغییر در مسئولین تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]

  • کودکان بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]

گ

  • گراندد تئوری تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]

  • گردشگری شناسایی اتحاد‌های استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استان‌های شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]

  • گردشگری ورزشی شناسایی اتحاد‌های استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استان‌های شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]

  • گردشگری ورزشی گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]

ل

  • لذت تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]

  • لیگ برتر تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]

  • لیگ برتر فوتبال توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]

م

  • ماتریس SWOT تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]

  • مدال طلا مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]

  • مدیر ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]

  • مدیران رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]

  • مدیران تربیت بدنی استان تهران تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]

  • مدیران ورزشی رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن‌ بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]

  • مدیریت تیم شاخص‌های ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه‌ای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]

  • مدیریت دانش ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]

  • مدیریت داوطلبی تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]

  • مدیریت کیفیت جامع بررسی امکان‌سنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در اداره‌های تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]

  • مدیریت مشارکتی رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت در‌برابر تغییر در مسئولین تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]

  • مدیریت ورزش مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]

  • مدیریت ورزش کشتی شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری استاندارد‌سازی پرسش‌نامۀرضایت شغلی وود در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تبیین نقش عوامل جامعه‌پذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]

  • مدل معادلات ساختاری رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]

  • مدل معادلات ساختاری ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراک‌شده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]

  • مربیان تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]

  • مربیان بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]

  • مربیان فوتبال طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]

  • مربیگری حمایتی ـ استقلالی تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]

  • میزبانی مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]

  • مسئولیت اجتماعی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]

  • مشارکت ورزشی تبیین نقش عوامل جامعه‌پذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]

  • مشکلات داوران توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]

  • معیارهای حرفه‌ای شناسایی معیارهای حرفه‌ای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]

  • معلمان تربیت‌بدنی بررسی ارتباط بین توانمند‌سازی و تعهد سازمانی معلمان تربیت‌بدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]

  • معلمان تربیت‌بدنی ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیت‌بدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]

  • معلّمان تربیت بدنی شناسایی معیارهای حرفه‌ای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]

  • معنویت در کار پیش بینی اثربخشی سازمانی بر‌اساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]

  • مقایسه مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاه‌های سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]

  • مقاصد رفتاری ارتباط خطر ادراک‌شدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]

  • مقاومت در برابر تغییر رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت در‌برابر تغییر در مسئولین تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]

  • منابع قدرت بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]

  • مهارت‌های اجتماعی - ارتباطی شاخص‌های ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه‌ای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]

  • مهارت‌های ارتباطی رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن‌ بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]

  • مهارت‌های روان‌شناختی و فنی شاخص‌های ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه‌ای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]

  • مهارت‌های مدیریت بررسی شایستگی‌های شغلی مدیران‌ باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]

  • مهارت‌های مدیریتی رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن‌ بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]

  • موانع شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]

  • موانع بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]

  • موانع توسعه ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]

  • موانع توسعه کشتی شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]

  • مؤلفه بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]

  • مؤلفه‌های تعاملی شناسایی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]

  • مؤلفه های جو سازمانی ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]

ن

  • نظریه داده بنیاد کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکت‌های تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]

  • نقش‌های مدیران بررسی شایستگی‌های شغلی مدیران‌ باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]

  • نگرش به تبلیغ تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]

  • نگرش به تبلیغ تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]

  • نگرش نسبت به تبلیغات مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]

  • نگرش نسبت به تبلیغات از طریق ورزش رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]

  • نگرش نسبت به تبلیغات عام رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]

و

  • والیبال مقایسۀ مؤلفه‌های رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]

  • وب سایت بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]

  • وب‌سایت شناسایی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]

  • ورزش بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]

  • ورزش ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]

  • ورزش اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]

  • ورزش کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکت‌های تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]

  • ورزش شهروندی حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]

  • ورزش قهرمانی عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]

  • ورزش قهرمانی چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]

  • ورزشکار نخبه مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]

  • ورزش‌های بومی و محلی الگویابی توسعۀ ورزش‌های بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]

  • ورزش و جوانان بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]

  • وزارت جهادکشاورزی اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]

  • وزارت ورزش و جوانان شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]

  • وزارت ورزش و جوانان رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]

  • وزارت ورزش و جوانان کشور رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]

  • وظایف مدیران بررسی شایستگی‌های شغلی مدیران‌ باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]

  • وفاداری به برند تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]

  • وفاداری مشتریان حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]

  • وفاداری مشتریان بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیت‌خدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]

ه

  • هم‌افزایی شناسایی اتحاد‌های استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استان‌های شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]

  • هواداران تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]

  • هواداران شناسایی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]

  • هواداران نقش رسانه‌های ورزشی در شکل‌گیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]

  • هواداران فوتبال بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز در‌خصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]

  • هویت تیمی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]

  • هوش عاطفی‌ رابطۀ هوش عاطفی با جامعه‌پذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]

ی

  • یادگیری سازمانی ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]

  • یادگیری سازمانی مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]

  • یادگیری‌ سازمانی ارتباط بین فن‌آوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]