دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = باشگاههای ورزشی
تعداد مقالات: 5
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
تبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 255-276
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 119-140
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 99-120
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 227-244