دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = وفاداری
تعداد مقالات: 9
بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی)
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 177-212
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 245-268
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 157-180
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 125-140
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 189-204
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 189-208
تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 31-46
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 37-58
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 15-34